Obchodní podmínky

Zákazníkovi doporučujeme před nákupem zboží seznámit se s těmito podmínkami.
Stav skladu se denně mění a může se stát, že objednané zboží nebude skladem. V tomto případě bude zákazník neprodleně informován elektronickou poštou nebo telefonicky.

Dodací lhůta je obvykle přibližně 1-2 pracovních dnů u zboží skladem. U zboží na poptávku se dodací lhůta určuje individuálně.

Všechny zaslané objednávky jsou závazné.
Zákazník se v případě nepřevzetí zásilky zavazuje dodavateli uhradit vzniklé náklady za poštovné.

 

Doprava a platební podmínky

Zboží bude zákazníkovi doručeno prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou. Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.

 

Dodací a platební možnosti:

A) Dobírka službou České pošty, s dodáním do 24 hod od expedice. V případě, že zákazník nebude zastižen na uvedené adrese, bude balík uložen ještě 5 dní na příslušné poště.

B) Platba převodním příkazem - po připsání celkové částky na náš účet bude zboží odesláno v termínu v cenové nabídce..

C) Osobní odběr je možný kdykoli během otevírací doby naší kamenné prodejny, platba na prodejně musí proběhnout v hotovosti. V tomto případě není účtováno žádné poštovné a zákazník může využít dalších nabídek a slev na pobočce.

Uvedené ceny jsou vždy v Kč a zahrnují 21% DPH. Balné neúčtujeme.


Záruka

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Zboží v původním, nepoškozeném a neporušeném obalu je možné vrátit do 14 dnů od obdržení (ne dobírkou!). Kupujícímu bude po zkontrolování zboží do 30 dnů vrácena složenkou, nebo na účet celá uhrazená částka za zboží, mimo poštovné.

 

Reklamační řád

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Pro vyřízení reklamace je nutné bezodkladně oznámit písemně (nejlépe e-mailem), že daný výrobek vykazuje vadu, a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude reklamace posouzena a stanoven další postup. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašle kupující vadné zboží v originálním obalu prodávajícímu zpět.

Nové zboží bude odesláno v zákonné lhůtě, bezprostředně po obdržení reklamovaného zboží od dodavatele.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

Vzhledem k tomu, že naši dodavatelé mohou bez upozornění změnit obal zboží, nemusí z tohoto důvodu být vyobrazení na našich stránkách aktuální.

Vyhrazujeme si právo dodat Vám zboží v aktuálním obalu bez změny ceny a kvality zboží. Změna obalu zboží není důvodem k uznání reklamace zboží.


Ochrana osobních dat

V naší internetové prodejně není k nákupu nutná registrace. Registrací ovšem získáváte možnost odběru novinek a slev, určených pouze pro registrované zákazníky.

Svěřená osobní data, nezbytně nutná k vyřízení objednávky se provozovatel zavazuje uchovat v tajnosti a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně bez předchozího souhlasu zákazníka (výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky).